Länge sen nu

Shit mycket har hänt sedan jag loggade in här senast... Snabb revy
Fodea har tävlat denna vår och vi debuterade 110 i eksjö vilket vi blev uteslutna ur vid 6hindret haha.
Aiko såldes till en tjej som avgudar henne och jag köpte en valack vid namn Napoleon Dynamite QuinxRobinZ
Han såldes sedan och för några månader sen så flyttade jag hem ifrån Hästkulllen till mitt egna för att slutföra studenten osv. Köpte sedan en valack vid namn Harley-G som blir 4 i sommar.
Klumpig som jag är så bröt jag handleden för över en månad sen och därefter har hästarna fått vila och nu har satts igång. Jag klippte upp gipset igår men måste tyvärr har armen lindad i ca 2 veckor till innan jag får börja anstränga den igen. Jag hade en liten tanke att åka till Holland och jobba i höst men ser inte ut som det blir så iår.
 
Saker som är inplanerade:
* Harley ska ID-kontrolleras
* Fodea ska prova ut en sadel den 27
Sedan ville jag såklart tävla nästa helg men det blir det inget med... Hade även velat kvala in till Champion of the youngsters men det lär inte hinnas...
 

Kommentera här: