News and so on

Efter en semester i London så kom jag hem med planer i full rullning. Nu sitter jag här i falerum i mitt egna lilla hus, medans mina hästar står nere i stallen här på Hästkullen. Jag har alltså flyttat hit för att hjälpa Elin i stallen och för att kunna få ut mer av min träning. Jag kommer hjälpa till i stallen 5 dagar i veckan och de resterande två dagarna går jag i skolan. Så min vardag kommer bli fylld med ännu mer häst än förut.
Jag kommer fortfarande driva Åtvidsnäs men med hjälp av Mia.
Aiko och Fodea kommer sättas igång så snart som möjligt och Fodea ska startas om några veckor. Aiko ska börjas ridas mer seriöst och komma igång på riktigt.
Men nu är jag riktigt trött och ska krypa ner i mitt kalla hus. Imorgon nalkas ridning och mina ska väll aktiveras i form  utav longering. Vi hörs när vi siktar på ett ännu mer händelserikt år! 
 

Kommentera här: