Fredag

Har ledig stallplats hos oss i Åtvidsnäs, stallet ligger 3minuter ifrån Åtvidaberg och är luftigt med bra paddock. Hästarna går ute sålänge som möjligt och fodras 4 gånger om dagen. Välkommen att höra av dig för mer information!
 
Hästarna vilar fortfarande och Corall och Nathalie åkte hem i tisdags, det har verkligen varit roligt att ha de här och förhoppningsvis kan jag fortsätta med liknande i framtiden. Nu i veckan så jag försökt att bli frisk och ta det lugnt. Hästarna har fått arbeta lite löst på banan vilket resulterade i en Fodea som busad och en Aiko som helst inte ville lämna min sida. Min lilla sparv <3
Idag så har jag varit i falerum en snabbis och hämtade krafftfoder och jag kom nyss hem från stallet efter att tagit in och fodrat. Var i stan igår och köpte lite sopkvastar och sånt kul innan jag tog en sväng förbi hööks där jag kom över ett väldigt billigt täcke. Ett softchell med helhals slank med hem till Aiko som förövrigt luktar skunk. Hon verkar tycka det är väldigt mysigt att rulla och sova i bajs. Jag har faktiskt aldrig varit med om något sådant?
Nu ska jag laga mat och sedan blir det att kolla lite efter tävlingar i vår.
Trevlig fredag på er!
 
 

Kommentera här: