Bättre sent än aldrig

Allt rullar på men blir inte mycket tid över för att blogga men ska bli bättre på det! Fodea går bara bättre och bättre och blir en payandjump nästa helg. Aiko däremot har vargtänder som ska tas ut den 9/2 så fram tills dess ska hon vila. Vilket inte gör henne något då hon går ute hela dagarna. 
Har iallafall shoppat lite som jag ska ta bilder på och lägga ut imorgon. Annars så rullar vardagen vidare, i helgen så gick vi ut både fredag och lördag, var super verkligen!
Har det helt suveränt här nere och trivs svin bra! Saknar bara min hund lite för mycket. (och familjen  såklart)
Nu lagar jag mat iallafall till mig och Alva, Alva är här och har en veckas praktik och bor hos mig. 
Lägger ut lite bilder på hästarna ifrån förra veckan. Eller förrförra?
 

Kommentera här: